adamsharon הלוואות חוץ בנקאיות

ניכיון כרטיסי אשראי

ניכיון כרטיסי אשראי
ניכיון כרטיסי אשראי

על סליקה של כרטיסי אשראי עם ובלי ניכיון

כולנו מכירים את עסקאות האשראי שאנו מקיימים מול בית העסק. לעתים קרובות אנו מגיעים לבית העסק, כשבאמתחתנו כרטיס האשראי, שבעזרתו נשלם עבור מוצרים שונים. לעתים קרובות, אף נרצה לשלם בתשלומים שונים לבית העסק, כדי שמלוא הסכום לא ירד מאתנו בבת אחת. השאלה היא, האם אכן משתמשים בשיטת התשלומים הרגילה, או שפונים לפתרון של ניכיון כרטיסי אשראי. אז מה זה בעצם אומר, ומה קורה במצבים השונים?

ניכיון כרטיסי אשראי – להבין את כל ההשלכות

  • מה קורה כשאין ניכוי? – במידה ולא מדובר על מצב של ניכיון כרטיסי אשראי, אלא השימוש הרגיל בתשלומים, למעשה מדובר על עבודה ישירה של בית העסק שאליו אתם פונים אל מול חברת האשראי. זה אומר שכאשר אתם משלמים בתשלומים – הסכום אכן יגיע לבית העסק בפריסה של תשלומים שונים לאורך זמן, וחברת האשראי היא המתווכת שמבטיחה שזה יתרחש והיא שמאפשרת את מסגרת התשלומים הללו.
  • ומה קורה כשיש ניכוי? – במידה ואתם בוחרים באפשרות של ניכיון כרטיסי אשראי המצב הוא שונה לגמרי. בית העסק בעצם יקבל מחברת האשראי את מלוא הסכום בבת אחת. מבחינתו זהו יתרון ניכר מאד, ולעתים הוא אף יעדיף את האפשרות הזו. אולם אתם מצדכם, עדיין תשלמו בתשלומים. ההבדל הוא שכעת אתם לא משלמים את הסכום לבית העסק – אלא במקום זה משלמים לחברת האשראי, והיא זו שפורסת את הכל לתשלומים.
  • שימו לב לריבית ולעמלות – מבחינות רבות, השירות של ניכיון כרטיסי אשראי יכול להיות נוח מאד לבתי העסק וגם ללקוחות, אך יש לזכור שבתור הלקוחות של כרטיס האשראי – חברת האשראי לרוב תגבה מכם עמלות גבוהות יותר על שירותי הניכיון, מאשר באפשרות השניה של הסליקה (וזאת משום שהיא הייתה צריכה להעביר כעת סכום גבוה מאד לבית העסק, עוד לפני שאתם שילמתם).

סוג של הלוואה

למעשה, שירותי הניכיון בעזרת כרטיס אשראי, הם כמעין הלוואה שאנו לוקחים מחברת האשראי שלנו. לכן, אפשר ונשתמש בה בעיקר לתשלומים גבוהים יחסית, כשמדובר על שיטה נוחה מאד להלוואת אקספרס אשר איננה מערבת את הבנק, ומאפשרת לנו גמישות כלכלית.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

מודעות: